۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

ویزا و پناهندگی آمریکا
safemigrant۱۷:۳۰ 0 نظرات


پروسه کاری ویزا و پناهندگی آمریکا:
پروسه زمانی:
این پروسه حدودا بین 2 تا 3 ماه طول می کشد که شما حدود یک هفته را در ترکیه حضور خواهید یافت تا برای مصاحبه و دریافت ویزا به سفارت مراجعه کنیم.
پروسه مالی و تضمین آن:
هزینه کل برای یک خانواده 7500 دلار هزینه ابتدایی برای شروع کار 1000 دلار.
به دلیل اصرار مشتریان برای گرفتن هزینه پس از اخذ ویزا،  ما نیز به این درخواست جواب مثبت دادیم. بدین صورت که پس از ارسال مدارک قرارداد رسمی با شما بسته می شود که به واسطه این قرارداد پس از تهیه ویزا شما در هر کشوری باشید ما می توانیم به صورت قانونی مبلغ قرارداد را از شما اخذ کنیم. در ابتدای پروسه تنها 1000 دلار از هر خانواده برای تهیه مدارک لازم گرفته میشود و مابقی هزینه ویزا پس از رسیدن به مقصد دریافت می شود.

تبصره: بسیاری از دوستان خواهان آن بودند که هزینه ابتدایی نیز در انتهای کار گرفته شود که در این مورد ما ناچار هستیم هزینه را در ابتدا بگیریم. متاسفانه در غیر این صورت بسیاری از ما درخواست ویزا می کنند پس از ارائه و تهیه مدارک که خود هزینه زیادی دارد از اقدام خود منصرف می شوند و ما ضرر بزرگی خواهیم دید. همینطور افرادی برای مزاحمت نیز فرم های درخواست را پر می کنند و این نیز مشکل ساز است. در واقع اخذ هزینه ناچیز اولیه به منظور اعتماد به مشتری ومتوجه شدن تصمیم قطعی دوستان برای تهیه ویزا می باشد.
In Category :
About The Author Ali Bajwa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Facebook and Twitter

0 نظرات

ارسال یک نظر